9 Kasım 2010 Salı

2007 Yılında Başladığım PES macerasına kaldığım yerden PES 2011 ile devam

Değerli PESSEVER arkadaşlar,
PES oyununu Winning Eleven zamanından beri oynamaktayım. İlk duyduğum Japon spikerin "GOL GOL GOL GOL" diye bağırması beni heyecandan çıldırtır, orta açtığımda oyuncuyu topa göre ayarlamak bana müthiş bir haz verirdi. O günlerden PES serisine kadar irili ufaklı değişikliklerle günümüze PES 2011 olarak çıkan ve gerçek futboldan ayırt edilemeyen bu oyun hala fanatiklerinin göz bebeği. Fifa oynadığım zamanları hatırlıyorum da belki yaşımın verdiği heyecanla daha mutlu anlar geçiriyordum fakat PES her konuda FIFA serisini devirmiş durumda.

2007 yılında PESSEVER'lerin buluşması ve yardımcı olabilmek adına açtığım bu bloga iş yoğunluğum ve vaktimin kısıtlı olması sebebiyle 2008 Nisan ayında bir kilit vurmuştum. Çok enteresandır ki kilit vurduğum 2008 yılından 2011 yılının 9 Kasımına kadar her gün sitem ziyaretçi alıyor ve Google Adsense reklamları sayesinde bana gelir getiriyor. Hem de daha iyi sitelerimden daha fazlasını!

Geçen gün oynadığım PES 2011 maçından sonra farkettim ki bu efsane PES ateşi hala ciğerlerimde korlanmakta.

Artık yeni yazı ve gelişmelerle yine PES 2011 serisini size en güzel şekilde aktarmaya ve size yardımcı olmaya çalışacağım.

Hepinize kucak dolusu sevgiler.

Hiç yorum yok: